Frie A-kasse. Et populært valg. Find gode tilbud. | Find en billig fagforening - oversigt og tilbud

Frie A-kasse

Frie har eksisteret siden 1951, og er en fagforening med egen tværfaglig a-kasse, som optager lønmodtagere inden for alle fagområder. Frie har en høj medlemstilfredshed, og har stor fokus på personlig frihed på arbejdsmarkedet og uafhængighed af partipolitiske interesserer.

Du finder Frie kontor i København, Odense og Århus, men organisationen optager naturligvis medlemmer fra hele landet. Som medlem af Frie kan du få hjælp inden for en lang række områder. Der ydes juridisk assistance inden for lønforhandling, ansættelsesvilkår, fortolkning af ansættelseskontrakt, beregning af feriegodtgørelse osv. Der tilbydes også kurser inden for IT, kommunikation, ledelse, personlig udvikling, jobsøgning og meget mere.

Frie kan også hjælpe med forsikring og pensionsopsparing på fordelagtige vilkår, der sikrer hurtig sygebehandling og større økonomisk tryghed. Endelig tilbyder man også et bredt udvalg af ferie/fritidstilbud til gode priser.