Business Danmark | Find en billig fagforening - oversigt og tilbud
Business Danmark
Akasse/mdr. 470,00 Kr
incl. fag.for./mdr 637,00 Kr

Business Danmark er åben for alle, men særligt god, hvis du arbejder inden for salg og marketing:
• Ved mest om salg og marketing
• Jurister klar til at hjælpe dig
• Kontante fordele
• Øger dine muligheder for hurtigt job

Business Danmark

Business Danmark er fagforening og a-kasse for folk med særlig interesse inden for salg, marketing og rådgivning. Dette fokus går helt tilbage til 1949, hvor Business Danmark startede under navnet Danmarks Aktive Handelsrejsende – i daglig tale DAH.
Der er sket meget siden dengang, og i dag har Business Danmark over 30.000 medlemmer, især inden for salg, marketing og rådgivning. De tre fagområder dækker over meget forskellige jobs, og det kræver meget forskellige løsninger. Derfor forsøger Business Danmark at hjælpe medlemmerne med individuelle løsninger målrettet jobsituationen.

Som medlem af Business Danmark har man adgang til en række professionelle mennesker med stor viden og erfaring. For eksempel tilbydes det såkaldte Business Danmark Sparring, hvor medlemmerne har mulighed for personlig samtale med fokus på at styrke og inspirere dig i din jobperformance eller karriereudvikling. Her kan man indhente erfaring, inspiration, sparring og konkrete metoder til at få nyt job eller præstere endnu bedre i det nuværende. Der tilbydes også kurser og foredrag rundt omkring i landet for medlemmerne ligesom organisationen har forhandlet sig frem til en række kontante medlemsfordele.

Business Danmark er uafhængig af partipolitik og koncentrerer sig som fagforening om at være medlemmernes foretrukne service- og sparringspartner med vægt på individuel service til en konkurrencedygtig pris. Business Danmark er både for lønmodtagere og selvstændige.